Schwarzkopf Professional
Schwarzkopf

Sėkmės gairės

„Schwarzkopf & Henkel“ - tai viena stambiausių kosmetikos bendrovių rinkoje. Turime klientų 125 pasaulio šalyse, kurių pirkimai 2004 m. pasiekė 2,477 milijardo eurų.

  • Mūsų dideliame gaminių portfelyje yra daug plačiausiai žinomų ir populiariausių dažymo, plaukų modeliavimo, priežiūros, kosmetikos, odos priežiūros, burnos higienos, kvepalų prekių ženklų ir gaminių.

    Mūsų „Schwarzkopf Professional" gaminių linija yra ketvirta tarp išskirtinai salonams skirtų prekių ženklų.

    Įeiname į „Henkel Group“, kuri užima stiprias pozicijas klijų, skalbimo priemonių ir technologijų srityse.

  • „Schwarzkopf“ gairės

    • Historie Schwarzkopf

      1898

      Maža Berlyno vaistinė

      Hans'as Schwarzkopf'as, kvalifikuotas Berlyno vaistininkas, atidaro mažytę vaistinę su populiariu kvepalų skyriumi. Kas galėjo nuspėti, kad su laiku jo verslas išaugs iki vienos reikšmingiausių pasaulio plaukų priežiūros bendrovių?

    • 1903

      Hans'o Schwarzkopf'o talentas išradimams

      Hans'ui nepatinka brangūs aliejai ir aštrūs muilai, naudojami galvai plauti, ir jam ateina įkvėpimas rasti geresnį sprendimą. Jo pirmasis į prekybą patekęs gaminys yra vandenyje tirpus miltelinis šampūnas. Šis paprastas naudoti šampūnas iš karto tampa hitu.

    • 1904

      Didžiulė paklausa

      Hans'as greit pradeda tiekti šį "šampūną su juoda galva" visoms Berlyno vaistinėms, neužilgo turi prasidėti prekyba Nyderlanduose bei Rusijoje.

    • 1927

      Pirmasis skystas šampūnas

      Hans'as Schwarzkopf'as rinkai pateikia pirmąjį skystą šampūną. Paklausa skatina greitą bendrovės augimą ir paskatina atidaryti pirmąjį kirpėjų mokymo centrą – „Schwarzkopf Institute for Hair Hygiene” („Schwarzkopf plaukų higienos institutą").

    • 1933

      Visų šiuolaikinių šampūnų prototipas

      Hans'as Schwarzkopf'as išranda „Onakali" - pirmąjį pasaulyje nešarminį šampūną.

    • 1947

      Pirmasis šaltas cheminis sušukavimas

      Schwarzkopf'as įvykdo perversmą Vokietijos rinkoje - jo dėka cheminio sušukavimo bangas moterys išgauna jau nekaitindamos plaukų iki 100° Celsijaus. Pristatyti ir pirmieji pasaulyje plaukų dažai, skirti dažymui namuose – „Poly Color“.

    • 1949

      Schwarzkopf’ui - auksas

      Prasideda masinis „Schauma-Crème-Shampon“ platinimas, jis tampa vienu klasiškiausių visų laikų prekių ženklų. Aukso medalis įteikiamas dažymui namuose skirtiems plaukų dažams „Poly Color“ už didžiausią išradimą šioje srityje.

    • 1951-55

      „Taft“ – „skystas plaukų tinklelis”

      Dėl revoliucingų kreminių plaukų dažų ir baliklių dažyti plaukus namuose tampa saugiau nei bet kada iki šiol. Rinką sudrebina pirmasis plaukų lakas „Taft“ („skystas plaukų tinklelis"). Pokario bumo metu Vokietijoje plačiai pradėtas vartoti veiksmažodis „taften", reiškiantis plaukų purškimą laku.

    • 1960

      „Igora Royal“

      Pristatoma „Igora Royal“ – populiariausia „Schwarzkopf Professional“ plaukų dažų linija. Prekės ženklas išauga iki vieno reikšmingiausių pasaulyje kirpykloms skirto prekių ženklo. „Poly Color“ pristato didžiulę naujovę - pirmąją cheminio sušukavimo bangomis priemonę, skirtą naudojimui namuose.

    • 1962

      Gaminių portfelis

      „Poly Hair Cosmetics“ gaminių liniją išplėsta, ir dabar į ją įeina visų rinkos segmentų plaukų priežiūros priemonės, skirtos dažymui, cheminiam sušukavimui, priežiūrai ir modeliavimui.

    • 1969

      "Igora Toning"

      „Schwarzkopf“ pristato „Igora Toning“ - pirmąsias Europoje kirpykloms skirtas dažomąsias putas. Dėl šios naujovės ir kirpėjams, ir klientams atsiveria daugiau galimybių dažyti plaukus.

    • 1972

      „Schwarzkopf metodas"

      „Schwarzkopf“ sukūria ir pristato cheminio sušukavimo paslaugų „metodą", susidedantį iš konsultavimo, gaminių, technologijos ir mokymų. „Poly Kur“ pristato pirmąją universalią plaukų priežiūros sistemą, kurią sudaro šampūnas, balzamas ir kaukė.

    • 1980

      „Schwarzkopf“ nebenaudoja CFC

      Daug metų iki kitiems tai padarant, „Schwarzkopf“ - pirmoji tarptautinė kosmetikos gamintoja - savo purškikliuose pradeda naudoti aerozolius be CFC dujų.

    • 1988

      Proveržis Vokietijos rinkoje

      Proveržiu tampa „Poly Soft Toner“ - Vokietijoje pristatyti nusiplaunantys skysti nuostabių, intensyvių, madingų atspalvių plaukų dažai.

    • 1990

      „Poly Brillance“

      Naujas „spalvų mados pareiškimas" – „Poly Brillance“ linija - pristatoma įspūdinga raudonos spalvos šukuosena. Jos rafinuota koncepcija žada „amžinas kaip deimantas spalvas".

    • 1991

      Augaliniai dažai

      „Schwarzkopf Professional“ pristato augalinius plaukų dažus „Igora Botanic“. Tai pirmieji augaliniai ryškėjančios tendencijos rinktis natūralius gaminius dažai. Šiuose pusiau nusiplaunančiuose dažuose pritaikyta biologiškai irių augalinių medžiagų formulė, juose nėra pesticidų, herbicidų ir fungicidų.

    • 1995

      „Henkel“ įsigyja „Schwarzkopf“

      „Henkel“ įsigyja „Schwarzkopf“ ir iš karto tampa pirmaujančiu Europoje plaukų kosmetikos tiekėju.

    • 1996

      50 metų „Poly“

      „Poly“ švenčia savo 50-ąją sukaktį, o „Schwarzkopf & Henkel“ vėl susitelkia į tradicijų, patikimumo, kokybės ir pasitikėjimo atstovavimą.

    • 1998

      100-asis jubiliejus

      Šimtmetis! Praėjus šimtmečiui nuo tada, kai Hans'as Schwarzkopf'as atidarė tą pirmąją vaistinę Berlyne, dėl jo į klientus orientuotos ir novatoriškų gaminių vizijos išsivystė pasaulinės reikšmės kosmetikos kompanija. Pristatyti „Re-Nature“ - tai pirmieji savaiminės pigmentacijos plaukų dažai žylantiems plaukams, skirti atkurti tikrąją žylančių plaukų spalvą. Jo revoliucinga formulė reaguoja su ore esančiu deguonimi, ir žilų plaukų - kaip nebūta.

    • 2000

      „OSIS“ pristatymas

      „Schwarzkopf Professional“ pristato „OSIS“ – naują, profesionaliems kirpėjams skirtą, naujojo tūkstantmečio sesijų stilistų įkvėptą modeliavimo priemonių prekės ženklą. Pasaulinė šukuosenų ikona Umberto Giannini tampa šio ryškaus, dinamiško ir mados įkvėpto prekės ženklo šalininku.

    • 2003

      ASK Akademija

      „Schwarzkopf Professional“ Tokijuje, Japonijoje, atidaro „Flagship ASK Academy“ („Schwarzkopf pagrindinę akademiją“). Pristatoma prabangi „SEAH Hairspa“ linija. Į „Schwarzkopf“ prekių portfelį įeina JAV prekių ženklas „DIAL“.

    • 2004

      Gatvės stiliai su „Got2b“

      Duris atveria Londono ASK Akademija - taip išplėsdama „Schwarzkopf Professional“ kirpėjams skirtų tarptautinių mokymų ir seminarų pasiūlą. Europoje sėkmingai pristatomas mažmenos prekės ženklas „Got2b“ - Los Andželo ir Niujorko įkvėpta gatvės šukuosenų modeliavimo serija.

    • 2005

      Ištisi inovacijų metai

      Dėl „Root Retoucher“ (šaknų retušavimo priemonės) moterys gali išlaikyti puikią plaukų spalvą tarp apsilankymų kirpykloje. Pristatyta „Natural & Easy“ su „Multi-Accent Technology“, dėl kurios spalvos niekada neatrodo dirbtinės ar monotoniškos. Gatvės šukuosenų modeliavimo linijos „Got2b“ pardavimai Europoje auga, o „Taft“ pristato savo „Silk-Touch“ liniją.

    • 2006

      Inovacijos tęsiasi

      Novatoriškoje „GLISS KUR“ - plaukų priežiūros specialisto – „Total Repair 19“ formulėje dera efektyviausi plaukų atstatomieji komponentai, baltymai ir vitaminai. Kovo mėnesį „Taft“ pristato „Senso Touch Effect“ – plaukams, kuriuos taip malonu liesti - plaukų nesulipinantį 24 valandų fiksacijos plaukų laką. Rugsėjį pristatoma „Brilliance Luminance“ - specialiai tamsiems plaukams sukurta madingų nuplaunamų plaukų dažų linija.

    • 2007

      Inovacijos nuo plaukų slinkimo

      „Schwarzkopf" siūlo sprendimą jam ir jai nuo nepatologinio plaukų slinkimo. Šios novatoriškos priemonės žymiai sumažina plaukų retėjimą.

      „ACTIV Dr. Hoting“ - tai novatoriškų, ypač rezultatyvių priežiūros priemonių pavadinimas.

      „ACTIV F Dr. Hoting“ moterims ir „ACTIV M Dr. Hoting“ vyrams skirtos plaukų priežiūros priemonės skatina medžiagų apykaitą plaukų šaknyse, ilgina aktyviąją plaukų augimo fazę ir tankina plaukus.

      Ši inovacija - tai naujas, patentuojamas komponentų kompleksas. Jo svarbiausia dalis - karnitino tartratas. Bandymų rezultatai įrodė, kad karnitino tartratas, skatindamas plauko ląstelės fosfatines jungtis, stimuliuoja medžiagų apykaitą plaukų šaknyse. Be to, jam veikiant, plaukai auga greičiau, išsitęsia jų augimo fazė, tad aiškiai matomas plaukų slinkimą stabdantis poveikis.

    • 2008

      Pirmieji „Schwarzkopf“ plaukų dažai, suveikiantys per 10 minučių

      Tai viską pakeitę dažai: naujieji „Schwarzkopf“ dažai „Coloriste“ suteikia plaukams intensyvią ir natūraliai žvilgančią spalvą vos per dešimt minučių.

      „Schwarzkopf" ekspertai sugebėjo pritaikyti patentuojamą formulę su argininu ir ne tik apsaugoti plaukus, bet ir padidinti pačių dažančiųjų pigmentų efektyvumą.

      Jos rezultatas - per žymiai trumpesnį laiką pasiekiama intensyvi, ilgai išliekanti spalva, idealiai uždažanti žilus plaukus. Dažus lengva tepti novatoriškomis šukomis-aplikatoriumi: dažai nevarva, o dažyti plaukus tapo taip pat paprasta, kaip ir šukuotis.